A megrendelések leadása kizárólag internetes áruházunkban és azon
keresztül lehetséges, akár regisztráció nélkül is. A telefonon vagy e-mailben
beérkező rendeléseket nem tudjuk elfogadni.
A www.gyongyabc.hu webáruházban a regisztráció során általános
személyes adatok, szállítási- és számlázási adatok megadására kerül sor. A
regisztráció és az adatok megadás önkéntes és ingyenes. A Vevő/Felhasználó a www.gyongyabc.hu webáruházban történő
megrendelésével, a regisztrációs űrlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg
elfogadja és tudomásul veszi jelen szabályzatban és az összes menüpontban
foglalt valamennyi feltételt, valamint az Általános Szerződési Feltételt
(továbbiakban: ÁSZF), mely az ÁSZF menüpontban olvasható részletesen.
A nem valós, vagy nem működő e-mail cím, valamint valótlan adatok
megadása esetén nem vállaljuk a felelősséget sem a szállítási késedelmekért
vagy meghiúsulásáért, sem pedig az ebből adódó semminemű károkért Megrendelő
felé. Kérem, minden esetben ellenőrizze elektronikus postaládájának
telítettségét, működését, valamint ellenőrizze SPAM fiókját is, ha a beérkező
levelek között nem találják a visszaigazoló levelünket. A visszaigazoló
leveleket a megrendelések beérkezésének sorrendjében igazoljuk vissza. Ha 24
órán belül nem kapja meg kérem, jelezze.
A raktáron nem lévő termékekre előrendeléseket nem áll módunkban
felvenni, termékeket nem tudunk félretenni, illetve összevárni az egyidejű
szállításhoz.
Ha a Megrendelő nem biztosítja a megrendelt termék átvételét és a
csomagot vissza kell hozatnunk saját költségünkre, úgy legközelebb ugyanarra a
címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A csomag újraküldése csak
abban az esetben lehetséges, ha Megrendelő előre kifizeti az áru értékét és a felmerülő szállítási költsége(ke)t. A Nikol&Nikol
Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre ne kézbesítsen.
Amennyiben a Nikol&Nikol Kft. úgy dönt, hogy nem teljesíti a megrendelést,
arról írásban értesítést küld a megadott e-mail címre. Az át nem vett csomag
szállítási költségeit és minden károkozást a Megrendelőre terhelünk, melyet
jogi úton érvényesítünk.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására
részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel
történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő
kifizetése esetén a teljes összeget visszautaljuk Megrendelő részére nem teljesített rendelések esetén.
Minden költség a Vásárlót terheli károkozás vagy csalás esetén!
Megrendelés menete, módosítása,
törlése, a megrendelés feldolgozása
Webáruházunktól való vásárláshoz nincs szükség regisztrációra, de a
vásárlási- és szállítási feltételeink, az ÁSZF elfogadása elengedhetetlen a
rendelés leadásához. A megrendelés elküldése előtt ismételten ellenőrizze
adatait, azok pontosságát, postafiókjához tartozó tárhely telítettségét. Hibás
adatok, e-mail cím megadása esetén nem tudunk visszaigazolni. Ha beérkező
levelei között nem találja a tőlünk vár levelet kérem, ellenőrizze a SPAM
fiókját is. Tapasztalataink alapján a citromail, a freemail és a yahoo postafiók levelei
gyakran nem jutnak el a címzetthez, ezért ha a rendelést követő 24 órán belül
nem kap tőlünk visszaigazolást, kérem, jelezze.
A megrendelés 11 egyszerű lépésből áll: 1. Kérem, regisztráljon weboldalunkon. Ez ugyan nem kötelező, de így
vissza tudja nézni az előző rendeléseit, létre tud hozni kívánságlistát, kérhet
értesítést az esetleg készleten nem lévő termékek érkezéséről. 2. A termékek és kategóriák között a bal oldalon található menü
segítségével tud böngészni. 3. Sok termék esetén mennyiségi kedvezményt biztosítunk. A termék
alatt, illetve a termék adatlapján is megtalálható, hogy mekkora mennyiségtől
juthat hozzá olcsóbban a termékhez. Ha nagyobb mennyiséget tesz a kosarába, a
rendszer automatikusan a kedvezőbb árat számítja. 4. Tegye a kosárba a választott terméket. Csak akkora mennyiséget tud a
kosárba tenni, amennyi készleten van. 5. A megrendelni kívánt mennyiséget a + - gombok segítségével a
kosárban is tudja módosítani. 6. Ha másik terméket is rendelni kíván, ismételje meg az előző
műveleteket és folytassa a vásárlást. 7. Az eddig kosárba helyezett termékeket a jobb felül található kosár ikon vagy a "Pénztár" gomb megnyomásával tudja megtekinteni. Itt lehetősége van a mennyiségek megváltoztatására és szükség szerint a termékek törlésére is az "x" ikonra kattintva. 8. Amikor a kosárba mindent beletett, nyomja meg a jobb felül található kosár ikont vagy "Pénztár" gombot. 9. Adja meg illetve ellenőrizze a szállítási és számlázási adatokat. 10. Válassza ki a kívánt fizetési és szállítási módot. 11. A megrendelés véglegesítéséhez nyomja meg a "Megrendelés leadása"
gombot. Kizárólag ennek a gombnak a
lenyomásával kapjuk meg a megrendelést.
Ezt követően a megrendelésről egy automatikus visszaigazolást küldünk.
Ebben az e-mailben megtalálja a rendelt termékek listáját, a szállítási
költséget (a választott szállítási és fizetési módnak megfelelően kalkulálva),
a végösszeget. A rendelés beérkezését követően mihamarabb, de legkésőbb 24 órán belül (kivéve hétvége és munkaszüneti napok), összeállítjuk a rendelését és egy újabb e-mailben elküldjük Önnek a rendelés teljesítéséhez szükséges banki adatokat.
Kérem, mindig ellenőrizze le a visszaigazoló levelünkben a megrendeléskor
megadott adatait. Ha vélhetően hibás adatot adott meg, megpróbáljuk felvenni
Önnel a kapcsolatot, hogy jelezzük a problémát. Ha a kapcsolatfelvétel
sikertelen, úgy 3 munkanapon belül a megrendelése törlésre kerül.
A megrendelés módosítása, törlése
A csomag postai feladását megelőzően Önnek bármikor lehetősége van a
megrendelés módosítására, törlésére elektronikus levélben vagy telefonon. Módosítás
esetén azonban számolni kell a postaköltség változásának lehetőségével, amely
plusz költség a Megrendelőt terheli. Ha már feladásra került a megrendelése,
úgy azt már nem tudja töröltetni, vagy lemondani. A csomag visszaküldésének a
költségei a Megrendelőt terhelik. Az át nem vett csomag ki- és visszaszállítási
költségeit Megrendelőre terheljük.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása és a vevőszolgálati feladatok végzése
munkanapokon, általában hétfő, szerda és csütörtökön 10.00 óra és legkésőbb 15.00 óra
között történik. Hétvégén, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon nem minden
esetben dolgozunk fel megrendeléseket.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetősége a
megrendelés leadására. Amennyiben ez munkaidő után történik, úgy a megrendelés
az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A munkaidőben és munkaidőn kívül
leadott megrendeléseket legkésőbb 24 órán belül igazoljuk vissza. Ha 24 órán
belül nem kapott visszaigazolást kérem, jelezze.
Az átutalással, banki befizetéssel megrendelt
termékek ki nem fizetése határidőn belül
Amennyiben átutalással, banki befizetéssel adott le megrendelést, úgy annak
fizetési határideje van, melynek intervalluma 10 munkanap. A határidőn belül
nem teljesített megfizetések esetében a megrendelés automatikusan törlésre
kerül, melyről külön értesítést nem küldünk.