GyöngyABC
gyongyabc@gmail.com    06 20 313-7616
    Rólunk | Fizetés és szállítás | Vásárlási feltételek | ÁSZF | Nyitvatartás | Elérhetőségünk | GYIK
Részletes keresés ÚJ!
Elfelejtett jelszó | Regisztráció!
Az Ön kosara üres.
KATEGÓRIÁK

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A megrendelések leadása kizárólag internetes áruházunkban és azon keresztül lehetséges, akár regisztráció nélkül is. A telefonon vagy e-mailben beérkező rendeléseket nem tudjuk elfogadni.

A www.gyongyabc.hu webáruházban a regisztráció során általános személyes adatok, szállítási- és számlázási adatok megadására kerül sor. A regisztráció és az adatok megadás önkéntes és ingyenes. A Vevő/Felhasználó a www.gyongyabc.hu webáruházban történő megrendelésével, a regisztrációs űrlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja és tudomásul veszi jelen szabályzatban és az összes menüpontban foglalt valamennyi feltételt, valamint az Általános Szerződési Feltételt (továbbiakban: ÁSZF), mely az ÁSZF menüpontban olvasható részletesen.

A nem valós, vagy nem működő e-mail cím, valamint valótlan adatok megadása esetén nem vállaljuk a felelősséget sem a szállítási késedelmekért vagy meghiúsulásáért, sem pedig az ebből adódó semminemű károkért Megrendelő felé. Kérem, minden esetben ellenőrizze elektronikus postaládájának telítettségét, működését, valamint ellenőrizze SPAM fiókját is, ha a beérkező levelek között nem találják a visszaigazoló levelünket. A visszaigazoló leveleket a megrendelések beérkezésének sorrendjében igazoljuk vissza. Ha 24 órán belül nem kapja meg kérem, jelezze.

A raktáron nem lévő termékekre előrendeléseket nem áll módunkban felvenni, termékeket nem tudunk félretenni, illetve összevárni az egyidejű szállításhoz.

Ha a Megrendelő nem biztosítja a megrendelt termék átvételét és a csomagot vissza kell hozatnunk saját költségünkre, úgy legközelebb ugyanarra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A csomag újraküldése csak abban az esetben lehetséges, ha Megrendelő előre kifizeti az áru értékét és a felmerülő szállítási költsége(ke)t. A Nikol&Nikol Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre ne kézbesítsen. Amennyiben a Nikol&Nikol Kft. úgy dönt, hogy nem teljesíti a megrendelést, arról írásban értesítést küld a megadott e-mail címre. Az át nem vett csomag szállítási költségeit és minden károkozást a Megrendelőre terhelünk, melyet jogi úton érvényesítünk.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kifizetése esetén a teljes összeget visszautaljuk Megrendelő részére nem teljesített rendelések esetén.

Minden költség a Vásárlót terheli károkozás vagy csalás esetén!

Megrendelés menete, módosítása, törlése, a megrendelés feldolgozása

Webáruházunktól való vásárláshoz nincs szükség regisztrációra, de a vásárlási- és szállítási feltételeink, az ÁSZF elfogadása elengedhetetlen a rendelés leadásához. A megrendelés elküldése előtt ismételten ellenőrizze adatait, azok pontosságát, postafiókjához tartozó tárhely telítettségét. Hibás adatok, e-mail cím megadása esetén nem tudunk visszaigazolni. Ha beérkező levelei között nem találja a tőlünk vár levelet kérem, ellenőrizze a SPAM fiókját is. Tapasztalataink alapján a citromail, a freemail és a yahoo postafiók levelei gyakran nem jutnak el a címzetthez, ezért ha a rendelést követő 24 órán belül nem kap tőlünk visszaigazolást, kérem, jelezze.

A megrendelés 11 egyszerű lépésből áll:
1. Kérem, regisztráljon weboldalunkon. Ez ugyan nem kötelező, de így vissza tudja nézni az előző rendeléseit, létre tud hozni kívánságlistát, kérhet értesítést az esetleg készleten nem lévő termékek érkezéséről.
2. A termékek és kategóriák között a bal oldalon található menü segítségével tud böngészni.
3. A legtöbb termék esetén mennyiségi kedvezményt biztosítunk. A termék alatt, illetve a termék adatlapján is megtalálható, hogy mekkora mennyiségtől juthat hozzá olcsóbban a termékhez. Ha nagyobb mennyiséget tesz a kosarába, a rendszer automatikusan a kedvezőbb árat számítja.
4. Tegye a kosárba a választott terméket. Csak akkora mennyiséget tud a kosárba tenni, amennyi készleten van.
5. A megrendelni kívánt mennyiséget a + - gombok segítségével a kosárban is tudja módosítani.
6. Ha másik terméket is rendelni kíván, ismételje meg az előző műveleteket és folytassa a vásárlást.
7. Az eddig kosárba helyezett termékeket a jobb felül található kosár ikon vagy a "Pénztár" gomb megnyomásával tudja megtekinteni. Itt lehetősége van a mennyiségek megváltoztatására és szükség szerint a termékek törlésére is az "x" ikonra kattintva.
8. Amikor a kosárba mindent beletett, nyomja meg a jobb felül található kosár ikont vagy "Pénztár" gombot.
9. Adja meg illetve ellenőrizze a szállítási és számlázási adatokat.
10. Válassza ki a kívánt fizetési és szállítási módot.
11. A megrendelés véglegesítéséhez nyomja meg a "Megrendelés leadása" gombot. Kizárólag ennek a gombnak a lenyomásával kapjuk meg a megrendelést.

Ezt követően a megrendelésről egy automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mailben megtalálja a rendelt termékek listáját, a szállítási költséget (a választott szállítási és fizetési módnak megfelelően kalkulálva), a végösszeget. A rendelés beérkezését követően mihamarabb, de legkésőbb 24 órán belül (kivéve hétvége és munkaszüneti napok), összeállítjuk a rendelését és egy újabb e-mailben elküldjük Önnek a  rendelés teljesítéséhez szükséges banki adatokat.

Kérem, mindig ellenőrizze le a visszaigazoló levelünkben a megrendeléskor megadott adatait. Ha vélhetően hibás adatot adott meg, megpróbáljuk felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy jelezzük a problémát. Ha a kapcsolatfelvétel sikertelen, úgy 3 munkanapon belül a megrendelése törlésre kerül.

A megrendelés módosítása, törlése

A csomag postai feladását megelőzően Önnek bármikor lehetősége van a megrendelés módosítására, törlésére elektronikus levélben vagy telefonon. Módosítás esetén azonban számolni kell a postaköltség változásának lehetőségével, amely plusz költség a Megrendelőt terheli. Ha már feladásra került a megrendelése, úgy azt már nem tudja töröltetni, vagy lemondani. A csomag visszaküldésének a költségei a Megrendelőt terhelik. Az át nem vett csomag ki- és visszaszállítási költségeit Megrendelőre terheljük.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása és a vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, általában hétfőtől péntekig 10.00 óra és legkésőbb 19.00 óra között történik. Hétvégén, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon nem minden esetben dolgozunk fel megrendeléseket. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetősége a megrendelés leadására. Amennyiben ez munkaidő után történik, úgy a megrendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A munkaidőben és munkaidőn kívül leadott megrendeléseket legkésőbb 24 órán belül igazoljuk vissza. Ha 24 órán belül nem kapott visszaigazolást kérem, jelezze.

Az átutalással, banki befizetéssel megrendelt termékek ki nem fizetése határidőn belül

Amennyiben átutalással, banki befizetéssel adott le megrendelést, úgy annak fizetési határideje van, melynek intervalluma 10 munkanap. A határidőn belül nem teljesített megfizetések esetében a megrendelés automatikusan törlésre kerül, melyről külön értesítést nem küldünk.