Fizetés és szállítás
Általános tájékoztató a
szállításról röviden
Fizetési módozatok
Szállítási módozatok
Át
nem vett csomagok esete (csalás, károkozás)
Sérült
termékek kezelése
A SZÁLLÍTÁSRÓL RÖVIDEN
A csomagok kiszállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melyet a Fürgefutár.hu Kft.-n keresztül a GLS végez Magyarország egész területén a megadott szállítási
címre, 1 munkanapon
belül. Szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon nincs szállítás.
A SZÁLLÍTÁSI KÉSEDELEM
A csomagok szállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melynek kézbesítési
pontosságáért nem tudjuk vállalni a felelősséget. A GLS futárszolgálat 1 munkanapos
szállító által garantált szállítási szolgáltatással kézbesíti csomagjait.
Rendkívüli esetekben előfordulhatnak szállítási késedelmek, mint pl. időjárás
befolyása, rosszullét, baleset, útakadályok, közúti forgalom stb., melyek
tőlünk függetlenek. Kérjük, hogy vegye figyelembe ezeket az eshetőségeket a
megrendelése leadásakor.
A szerver leállásából keletkező késedelmes csomag feladásokért és
szállításokért, valamint a szállító hibájából történő adminisztrációs és
gyakorlati késedelmekért a felelősséget nem tudjuk vállalni.
A megrendelés leadásakor az Üzenet rovatunkba bármilyen
fontosnak ítélt információt hagyhat a szállítás sikeressége érdekében, vagy
legkésőbb a csomag feladását megelőzően e-mail-ben vagy telefonon is értesíthet
bennünket. A csomag feladását követően nem tudunk kéréseket teljesíteni. Szíves
megértését és együttműködését előre is köszönjük.
MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK
A minimális rendelési érték minden esetben 3000Ft (a szállítási költség ebbe nem tartozik bele)!
FIZETÉSI MÓDOZATOK
Miután a kívánt termékek a kosárba kerültek, 4 féle fizetési
mód közül lehet választani:
- banki átutalás
- banki készpénz befizetés
- utánvétel
Banki átutalás során a Vásárló számlájáról kerül átutalásra a megadott
végösszeg a visszaigazoló e-mailben megadott OTP-s bankszámlaszámra.
Banki készpénz befizetés során a Vásárló készpénzben fizeti be a helyi bankban a
megadott végösszeget a visszaigazoló e-mailben megadott OTP-s bankszámlaszámra.
Ennek kezelési költsége 230Ft, amellyel a bank a Nikol&Nikol Kft. számláját terheli meg, így emelve a járulékos költségeket, amit a megrendelő felé érvényesítünk. Ha ezt a fizetési módot
választja, ez az összeg automatikusan hozzáadódik a végösszeghez.
Utánvétel esetén a csomag értékét és a szállítási költséget a futárnak
fizeti ki a Vásárló a kézbesítés során. Az át nem vett csomagok szállítási-
és visszaszállítási költsége minden esetben a megrendelőt terheli!
Készpénzes fizetés és személyes átvétel 2024. január 1-től MEGSZŰNT!
SZÁLLÍTÁSI MÓDOZATOK
Miután a kívánt termékek a kosárba kerültek, 5 féle
szállítási mód közül lehet választani:
- Házhoz szállítás futárszolgálattal - előre utalás vagy banki befizetés
esetén (csomagfelvételt követően 1 munkanap)
- GLS pontra szállítás futárszolgálattal - kizárólag előre utalás vagy banki befizetés
esetén (csomagfelvételt követően 1 munkanap)
- Házhoz szállítás futárszolgálattal - utánvéttel (csomagfelvételt
követően 1 munkanap)
- Packeta pontra történő szállítás - kizárólag előre utalás vagy banki befizetés esetén (csomagfelvételt követően 3-5 munkanap a szállítási idő!)
FONTOS! Ugyan a webáruházba csak a Packeta pontra történő szállítás előre utalást követően van beépítve, de egyéni egyeztetést követően akár utánvéttel és/vagy házhozszállítás is megoldható! Kérem, hogy ilyen igény esetén a rendelés leadása után mihamarabb keressenek telefonon (+36203137616), hogy megbeszéljük a rendelés módosítását.
Packeta díjak:
Packeta pont: 1245Ft
- Házhozszállítás a Magyar Postával kizárólag előre utalást követően lehetséges. FONTOS! A Magyar Postával küldött csomagokat hetente csak 1x adom fel, általában csütörtökön. (csomagfeladást követően általában 3-5 munkanap a szállítási idő)
- Személyes átvétel 2024. január 1-től MEGSZŰNT!
Házhoz szállítás futárszolgálattal - előre fizetés esetén
A GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagokat.
Olyan címet célszerű megadni szállítási címnek, ahol napközben a csomagot át
tudják venni. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik nap
érkezik meg a csomag. A kézbesítést háromszor kísérlik meg. A csomag feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
Miután a kiválasztott termékek a kosárba kerülnek, és véglegesíti a rendelést,
a megadott e-mail címre megkapja a rendelést visszaigazoló e-mailünket.
Ez tartalmazza a rendelt termékeket, azok árát, a szállítási költséget és a rendelés végösszegét. Miután összeállítottuk rendelését, a kifizetéshez szükséges adatokat e-mail küldjük el. Az abban feltüntetett bankszámlaszámra kérjük átutalni a vásárlás
végösszegét. Az összeg beérkezését követően igyekszünk minél hamarabb átadni a csomagot a futárszolgálatnak. A csomag felvételéről e-mailben értesítjük.
Szállítási idő: a csomag felvételét követő másnap
Díja súly függvénye (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
2000g-ig - 1720Ft
3000g-ig - 17900Ft
5000g-ig - 2070Ft
10.000g-ig - 2280Ft
A szállítás 30.000Ft feletti vásárlás esetén INGYENES! (Kivéve a kuponos időszakot - ekkor 35.000Ft felett ingyenes!)
GLS pontra futárszolgálattal - előre fizetés esetén
A GLS futárszolgálat a választott GLS pontra szállítja ki a csomagokat, ahol a csomagfelvételt követő másnap a csomag átvehető.
A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik
nap
érkezik meg a csomag.
Miután a kiválasztott termékek a kosárba
kerülnek, és véglegesíti a rendelést,
a megadott e-mail címre megkapja a rendelést visszaigazoló e-mailünket.
Ez tartalmazza a rendelt termékeket, azok árát, a szállítási költséget
és a rendelés végösszegét. Miután összeállítottuk rendelését, a
kifizetéshez szükséges adatokat e-mail küldjük el. Az abban feltüntetett bankszámlaszámra kérjük átutalni a vásárlás
végösszegét. Az összeg beérkezését követően igyekszünk minél hamarabb átadni a csomagot a futárszolgálatnak. A csomag felvételéről e-mailben értesítjük.
Szállítási idő: a csomag felvételét követő másnap
Díja súlytól független (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
10.000g-ig 1380Ft
A szállítás 27.000Ft feletti vásárlás esetén INGYENES! (Kivéve a kuponos időszakok - ekkor 30.000Ft felett ingyenes!)
Házhoz szállítás futárszolgálattal - utánvétel esetén
A GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagokat.
Olyan címet célszerű megadni szállítási
címnek, ahol napközben a csomagot át
tudják venni. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik
nap
érkezik meg a csomag. A kézbesítést háromszor kísérlik meg. A csomag
feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon
csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és
az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén,
értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS
Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható
kézbesítésről.
Az át nem vett csomagok szállítási- és visszaszállítási költsége minden
esetben a megrendelőt terheli!
A termékek és a szállítási díj összegét a futárnak kell kifizetni. (Erről az
összegről természetesen előre, a rendelés leadásakor és a visszaigazoló
e-mailben is tájékoztatjuk.)
A rendelést igyekszünk minél hamarabb, de legkésőbb 1 munkanapon belül postára
adni. A rendelés felvételéről
e-mailben értesítjük.
Szállítási idő: a csomagfelvételt követő másnap
Díja súly függvénye (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
2000g-ig - 2160Ft
3000g-ig - 2300Ft
5000g-ig - 2300Ft
10.000g-ig - 2400Ft
A szállítás 30.000Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. (Kivéve a kuponos időszakot - ekkor 35.000Ft felett ingyenes!)
Packeta kiszállítás
Kiszállítási idő 3-5 munkanap!
Packeta díjak:
Packeta pont: 1245Ft
Házhoz szállítás a Magyar Postával - előre fizetés esetén
FONTOS! A Magyar Postával rendelt csomagok hetente 1x kerülnek csak feladásra, általában csütörtökönként, de ez változhat. Ha mindenképp ezt a szállítási módot választanád, kérlek, hogy előtte egyeztessünk, hogy mikor tudjuk megoldani a csomagfeladást.
Kiszállítási idő 3-5 munkanap a Postától függően.
Kiszállítás díja: 1990Ft
ÁT NEM VETT CSOMAGOK ESETE (CSALÁS, KÁROKOZÁS)
Ha a Címzett szándékosan nem veszi át (pl. elfelejtette
lemondani a feladást megelőzően, visszautasítja a megrendelt csomag átvételét,
nem veszi át stb.), úgy a feladási- és visszaszállítási díjakat a Megrendelőre
terheljük, melyet jogi úton érvényesítünk. Továbbá minden károkozás a
Megrendelőt terheli. A csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének
előre történő kifizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Amennyiben
ismét megrendelés érkezik áruházunkba ugyanarról a címről, úgy kizárólag
előrefizetéssel van módunkban teljesíteni a kérést.
Minden általunk megállapított költség a Megrendelőt terheli károkozás, csalás
vagy hamis és rosszindulatú megrendelés esetén, melyet jogi úton érvényesítünk
és IP-cím alapján, illetve az egyéb tárolt háttér-információk alapján
bejelentést teszünk a szükséges szervekhez, amennyiben a Megrendelő szándékosan
megtagadja a kommunikációt az általa megadott elérhetőségeken.
Ha a csomag nem kerül átvételre és azt vissza kell hozatnunk, úgy legközelebb
ugyan arra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A
Nikol&Nikol Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos
címekre kizárólag előrefizetés után postáz, vagy egyáltalán nem kézbesíti ki a
megrendelt termékeket. Amennyiben a Nikol&Nikol Kft. úgy dönt, hogy nem
küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden
esetben értesítést küld a megadott e-mail címre. A Nikol&Nikol Kft.
fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést visszamondja és/vagy
megtagadja a szállítást.
SÉRÜLT TERMÉKEK KEZELÉSE
A nem szállításból eredő sérült terméket csak abban az esetben
cseréljük ki, ha az bizonyítottan hibás. Ha ez így van, azt díjmentesen
kicseréljük. A vélt hibás terméket minden papírjával együtt őrizzen meg és
vegye fel velünk a kapcsolatot.
FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk,
raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket
cserélni. Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az
raktáron van, vagy a következő beszerzést követően.
Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen
bennünket elérhetőségeinken bizalommal és mi készséggel állunk rendelkezésére,
megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget.
Személyes átvétel 2024. január 1-től MEGSZŰNT!