GyöngyABC
Az Ön kosara üres.
Elfelejtett jelszó | Regisztráció!
részletes keresés
Elérhetőségeink: +36-20/3137616 | gyongyabc@gmail.com

Fizetés és szállítás


Általános tájékoztató a szállításról röviden
Fizetési módozatok
Szállítási módozatok
Át nem vett csomagok esete (csalás, károkozás)
Sérült termékek kezelése

A SZÁLLÍTÁSRÓL RÖVIDEN

A csomagok kiszállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melyet a Fürgefutár.hu Kft.-n keresztül a GLS végez Magyarország egész területén a megadott szállítási címre, 1 munkanapon belül. Szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon nincs szállítás.

A SZÁLLÍTÁSI KÉSEDELEM

A csomagok szállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melynek kézbesítési pontosságáért nem tudjuk vállalni a felelősséget. A GLS futárszolgálat 1 munkanapos szállító által garantált szállítási szolgáltatással kézbesíti csomagjait. Rendkívüli esetekben előfordulhatnak szállítási késedelmek, mint pl. időjárás befolyása, rosszullét, baleset, útakadályok, közúti forgalom stb., melyek tőlünk függetlenek. Kérjük, hogy vegye figyelembe ezeket az eshetőségeket a megrendelése leadásakor.
A szerver leállásából keletkező késedelmes csomag feladásokért és szállításokért, valamint a szállító hibájából történő adminisztrációs és gyakorlati késedelmekért a felelősséget nem tudjuk vállalni.
A megrendelés leadásakor az Üzenet rovatunkba bármilyen fontosnak ítélt információt hagyhat a szállítás sikeressége érdekében, vagy legkésőbb a csomag feladását megelőzően e-mail-ben vagy telefonon is értesíthet bennünket. A csomag feladását követően nem tudunk kéréseket teljesíteni. Szíves megértését és együttműködését előre is köszönjük.

MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK

A minimális rendelési érték minden esetben 3000Ft (a szállítási költség ebbe nem tartozik bele)!

FIZETÉSI MÓDOZATOK

Miután a kívánt termékek a kosárba kerültek, 4 féle fizetési mód közül lehet választani:
- banki átutalás
- banki készpénz befizetés
- utánvétel

Banki átutalás során a Vásárló számlájáról kerül átutalásra a megadott végösszeg a visszaigazoló e-mailben megadott OTP-s bankszámlaszámra.

Banki készpénz befizetés során a Vásárló készpénzben fizeti be a helyi bankban a megadott végösszeget a visszaigazoló e-mailben megadott OTP-s bankszámlaszámra. Ennek kezelési költsége 230Ft, amellyel a bank a Nikol&Nikol Kft. számláját terheli meg, így emelve a járulékos költségeket, amit a megrendelő felé érvényesítünk. Ha ezt a fizetési módot választja, ez az összeg automatikusan hozzáadódik a végösszeghez.

Utánvétel esetén a csomag értékét és a szállítási költséget a futárnak fizeti ki a Vásárló a kézbesítés során. Az át nem vett csomagok szállítási- és visszaszállítási költsége minden esetben a megrendelőt terheli!

Készpénzes fizetés és személyes átvétel 2024. január 1-től MEGSZŰNT!

SZÁLLÍTÁSI MÓDOZATOK

Miután a kívánt termékek a kosárba kerültek, 5 féle szállítási mód közül lehet választani:

- Házhoz szállítás futárszolgálattal - előre utalás vagy banki befizetés esetén (csomagfelvételt követően 1 munkanap)

- GLS pontra szállítás futárszolgálattal - kizárólag előre utalás vagy banki befizetés esetén (csomagfelvételt követően 1 munkanap)

- Házhoz szállítás futárszolgálattal - utánvéttel (csomagfelvételt követően 1 munkanap)

- Packeta pontra történő szállítás - kizárólag előre utalás vagy banki befizetés esetén (csomagfelvételt követően 3-5 munkanap a szállítási idő!)

FONTOS! Ugyan a webáruházba csak a Packeta pontra történő szállítás előre utalást követően van beépítve, de egyéni egyeztetést követően akár utánvéttel és/vagy házhozszállítás is megoldható! Kérem, hogy ilyen igény esetén a rendelés leadása után mihamarabb keressenek telefonon (+36203137616), hogy megbeszéljük a rendelés módosítását.
Packeta díjak:
Packeta pont: 1245Ft

- Házhozszállítás a Magyar Postával kizárólag előre utalást követően lehetséges. FONTOS! A Magyar Postával küldött csomagokat hetente csak 1x adom fel, általában csütörtökön. (csomagfeladást követően általában 3-5 munkanap a szállítási idő)


- Személyes átvétel 2024. január 1-től MEGSZŰNT!

Házhoz szállítás futárszolgálattal - előre fizetés esetén

A GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagokat.

Olyan címet célszerű megadni szállítási címnek, ahol napközben a csomagot át tudják venni. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik nap érkezik meg a csomag. A kézbesítést háromszor kísérlik meg. A csomag feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Miután a kiválasztott termékek a kosárba kerülnek, és véglegesíti a rendelést, a megadott e-mail címre megkapja a  rendelést visszaigazoló e-mailünket. Ez tartalmazza a rendelt termékeket, azok árát, a szállítási költséget és a rendelés végösszegét. Miután összeállítottuk rendelését, a kifizetéshez szükséges adatokat e-mail küldjük el. Az abban feltüntetett bankszámlaszámra kérjük átutalni a vásárlás végösszegét.  Az összeg beérkezését követően igyekszünk minél hamarabb átadni a csomagot a futárszolgálatnak. A csomag felvételéről e-mailben értesítjük.

Szállítási idő: a csomag felvételét követő másnap

Díja súly függvénye (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
2000g-ig - 1720Ft
3000g-ig - 17900Ft
5000g-ig - 2070Ft
10.000g-ig - 2280Ft


A szállítás 30.000Ft feletti vásárlás esetén INGYENES! (Kivéve a kuponos időszakot - ekkor 35.000Ft felett ingyenes!)

GLS pontra futárszolgálattal - előre fizetés esetén

A GLS futárszolgálat a választott GLS pontra szállítja ki a csomagokat, ahol a csomagfelvételt követő másnap a csomag átvehető. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik nap érkezik meg a csomag.

Miután a kiválasztott termékek a kosárba kerülnek, és véglegesíti a rendelést, a megadott e-mail címre megkapja a  rendelést visszaigazoló e-mailünket. Ez tartalmazza a rendelt termékeket, azok árát, a szállítási költséget és a rendelés végösszegét. Miután összeállítottuk rendelését, a kifizetéshez szükséges adatokat e-mail küldjük el. Az abban feltüntetett bankszámlaszámra kérjük átutalni a vásárlás végösszegét.  Az összeg beérkezését követően igyekszünk minél hamarabb átadni a csomagot a futárszolgálatnak. A csomag felvételéről e-mailben értesítjük.

Szállítási idő: a csomag felvételét követő másnap

Díja súlytól független (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
10.000g-ig 1380Ft

A szállítás 27.000Ft feletti vásárlás esetén INGYENES! (Kivéve a kuponos időszakok - ekkor 30.000Ft felett ingyenes!)

Házhoz szállítás futárszolgálattal - utánvétel esetén

A GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagokat.

Olyan címet célszerű megadni szállítási címnek, ahol napközben a csomagot át tudják venni. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik nap érkezik meg a csomag. A kézbesítést háromszor kísérlik meg. A csomag feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Az át nem vett csomagok szállítási- és visszaszállítási költsége minden esetben a megrendelőt terheli!

A termékek és a szállítási díj összegét a futárnak kell kifizetni. (Erről az összegről természetesen előre, a rendelés leadásakor és a visszaigazoló e-mailben is tájékoztatjuk.)

A rendelést igyekszünk minél hamarabb, de legkésőbb 1 munkanapon belül postára adni. A rendelés felvételéről e-mailben értesítjük.

Szállítási idő: a csomagfelvételt követő másnap

Díja súly függvénye (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
2000g-ig - 2160Ft
3000g-ig - 2300Ft
5000g-ig - 2300Ft
10.000g-ig - 2400Ft

A szállítás 30.000Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. (Kivéve a kuponos időszakot - ekkor 35.000Ft felett ingyenes!)


Packeta kiszállítás

Kiszállítási idő 3-5 munkanap!

Packeta díjak:
Packeta pont: 1245Ft


Házhoz szállítás a Magyar Postával - előre fizetés esetén

FONTOS! A Magyar Postával rendelt csomagok hetente 1x kerülnek csak feladásra, általában csütörtökönként, de ez változhat. Ha mindenképp ezt a szállítási módot választanád, kérlek, hogy előtte egyeztessünk, hogy mikor tudjuk megoldani a csomagfeladást.

Kiszállítási idő 3-5 munkanap a Postától függően.

Kiszállítás díja: 1990Ft




ÁT NEM VETT CSOMAGOK ESETE (CSALÁS, KÁROKOZÁS)

Ha a Címzett szándékosan nem veszi át (pl. elfelejtette lemondani a feladást megelőzően, visszautasítja a megrendelt csomag átvételét, nem veszi át stb.), úgy a feladási- és visszaszállítási díjakat a Megrendelőre terheljük, melyet jogi úton érvényesítünk. Továbbá minden károkozás a Megrendelőt terheli. A csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kifizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Amennyiben ismét megrendelés érkezik áruházunkba ugyanarról a címről, úgy kizárólag előrefizetéssel van módunkban teljesíteni a kérést.

Minden általunk megállapított költség a Megrendelőt terheli károkozás, csalás vagy hamis és rosszindulatú megrendelés esetén, melyet jogi úton érvényesítünk és IP-cím alapján, illetve az egyéb tárolt háttér-információk alapján bejelentést teszünk a szükséges szervekhez, amennyiben a Megrendelő szándékosan megtagadja a kommunikációt az általa megadott elérhetőségeken.

Ha a csomag nem kerül átvételre és azt vissza kell hozatnunk, úgy legközelebb ugyan arra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A Nikol&Nikol Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postáz, vagy egyáltalán nem kézbesíti ki a megrendelt termékeket. Amennyiben a Nikol&Nikol Kft. úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre. A Nikol&Nikol Kft. fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést visszamondja és/vagy megtagadja a szállítást.

SÉRÜLT TERMÉKEK KEZELÉSE

A nem szállításból eredő sérült terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha az bizonyítottan hibás. Ha ez így van, azt díjmentesen kicseréljük. A vélt hibás terméket minden papírjával együtt őrizzen meg és vegye fel velünk a kapcsolatot.

FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni. Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az raktáron van, vagy a következő beszerzést követően.

Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinken bizalommal és mi készséggel állunk rendelkezésére, megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget.

Személyes átvétel 2024. január 1-től MEGSZŰNT!




Információk
Általános szerződési feltételek
Adatkezelési tájékoztató
Fizetés és szállítás
Elérhetőségek

Gy.i.k.
Nyitvatartás
Rólunk
Vásárlási feltételek