GyöngyABC
gyongyabc@gmail.com    06 20 313-7616
    Rólunk | Fizetés és szállítás | Vásárlási feltételek | ÁSZF | Nyitvatartás | Elérhetőségünk | GYIK
Részletes keresés ÚJ!
Elfelejtett jelszó | Regisztráció!
Az Ön kosara üres.
KATEGÓRIÁK

Fizetés és szállítás


Általános tájékoztató a szállításról röviden
Fizetési módozatok
Szállítási módozatok
Át nem vett csomagok esete (csalás, károkozás)
Sérült termékek kezelése

A SZÁLLÍTÁSRÓL RÖVIDEN

A csomagok kiszállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melyet a Fürgefutár.hu Kft.-n keresztül a GLS végez Magyarország egész területén a megadott szállítási címre, 1 munkanapon belül. Szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon nincs szállítás.

A SZÁLLÍTÁSI KÉSEDELEM

A csomagok szállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melynek kézbesítési pontosságáért nem tudjuk vállalni a felelősséget. A GLS futárszolgálat 1 munkanapos szállító által garantált szállítási szolgáltatással kézbesíti csomagjait. Rendkívüli esetekben előfordulhatnak szállítási késedelmek, mint pl. időjárás befolyása, rosszullét, baleset, útakadályok, közúti forgalom stb., melyek tőlünk függetlenek. Kérjük, hogy vegye figyelembe ezeket az eshetőségeket a megrendelése leadásakor.
A szerver leállásából keletkező késedelmes csomag feladásokért és szállításokért, valamint a szállító hibájából történő adminisztrációs és gyakorlati késedelmekért a felelősséget nem tudjuk vállalni.
A megrendelés leadásakor az Üzenet rovatunkba bármilyen fontosnak ítélt információt hagyhat a szállítás sikeressége érdekében, vagy legkésőbb a csomag feladását megelőzően e-mail-ben vagy telefonon is értesíthet bennünket. A csomag feladását követően nem tudunk kéréseket teljesíteni. Szíves megértését és együttműködését előre is köszönjük.

MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK

A minimális rendelési érték minden esetben 3000Ft (a szállítási költség ebbe nem tartozik bele)!

FIZETÉSI MÓDOZATOK

Miután a kívánt termékek a kosárba kerültek, 4 féle fizetési mód közül lehet választani:
- banki átutalás
- banki befizetés
- utánvétel
- készpénz

Banki átutalás során a Vásárló számlájáról kerül átutalásra a megadott végösszeg a visszaigazoló e-mailben megadott OTP-s bankszámlaszámra.

Banki befizetés során a Vásárló készpénzben fizeti be a helyi bankban a megadott végösszeget a visszaigazoló e-mailben megadott OTP-s bankszámlaszámra. Ennek kezelési költsége 230Ft, amellyel a bank a Nikol&Nikol Kft. számláját terheli meg, így emelve a járulékos költségeket, amit a megrendelő felé érvényesítünk. Ha ezt a fizetési módot választja, ez az összeg automatikusan hozzáadódik a végösszeghez.

Utánvétel esetén a csomag értékét és a szállítási költséget a futárnak fizeti ki a Vásárló a kézbesítés során. Az át nem vett csomagok szállítási- és visszaszállítási költsége minden esetben a megrendelőt terheli!

Készpénzes fizetés személyes átvétel esetén lehetséges a 1133 Budapest, Pannónia u. 51/a címen kizárólag előre egyeztetett időpontban (06203137616 vagy gyongyabc@gmail.com), akár a megrendelés napján is.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOZATOK

Miután a kívánt termékek a kosárba kerültek, 3 féle szállítási mód közül lehet választani:
- Házhoz szállítás futárszolgálattal - előre utalás vagy banki befizetés esetén (csomagfelvételt követően 1 munkanap)
- Házhoz szállítás futárszolgálattal - utánvéttel (csomagfelvételt követően 1 munkanap)
- Személyes átvétel - készpénzes fizetés - 1133 Budapest, Pannónia u. 51/a - (akár a rendelés napján is átvehető, de mindenképp előre egyeztetett időpontban - 06203137616)

Házhoz szállítás futárszolgálattal - előre fizetés esetén
A GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagokat.

Olyan címet célszerű megadni szállítási címnek, ahol napközben a csomagot át tudják venni. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik nap érkezik meg a csomag. A kézbesítést háromszor kísérlik meg. A csomag feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Miután a kiválasztott termékek a kosárba kerülnek, és véglegesíti a rendelést, a megadott e-mail címre megkapja a  rendelést visszaigazoló e-mailünket. Ez tartalmazza a rendelt termékeket, azok árát, a szállítási költséget és a rendelés végösszegét. Miután összeállítottuk rendelését, a kifizetéshez szükséges adatokat e-mail küldjük el, legkésőbb 24 órán belül. Az abban feltüntetett bankszámlaszámra kérjük átutalni a vásárlás végösszegét.  Az összeg beérkezését követően igyekszünk minél hamarabb, de legkésőbb 1 munkanapon belül postára adni a csomagot. A rendelés postára kerüléséről e-mailben értesítjük.

Szállítási idő: a postára kerülést követő másnap

Díja súly függvénye (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
1000g-ig - 1025Ft
2000g-ig - 1030Ft
3000g-ig - 1165Ft
4000g-ig - 1300Ft
5000g-ig - 1305Ft
6000g-ig - 1440Ft
7000g-ig - 1447Ft
8000g-ig - 1453Ft

A szállítás 25.000Ft feletti vásárlás esetén INGYENES! (Kivéve a kuponos időszakok - ilyenkor 30.000Ft felett ingyenes!)

Házhoz szállítás futárszolgálattal - utánvétel esetén

A GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagokat.

Olyan címet célszerű megadni szállítási címnek, ahol napközben a csomagot át tudják venni. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik nap érkezik meg a csomag. A kézbesítést háromszor kísérlik meg. A csomag feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Az át nem vett csomagok szállítási- és visszaszállítási költsége minden esetben a megrendelőt terheli!

A termékek és a szállítási díj összegét a futárnak kell kifizetni. (Erről az összegről természetesen előre, a rendelés leadásakor és a visszaigazoló e-mailben is tájékoztatjuk.)

A rendelést igyekszünk minél hamarabb, de legkésőbb 1 munkanapon belül postára adni. A rendelés postára kerüléséről e-mailben értesítjük.

Szállítási idő: a csomagfelvételt követő másnap

Díja súly függvénye (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
1000g-ig - 1370Ft
2000g-ig - 1375Ft
3000g-ig - 1510Ft
4000g-ig - 1640Ft
5000g-ig - 1650Ft
6000g-ig - 1780Ft
7000g-ig - 1790Ft
8000g-ig - 1795Ft
A szállítás 25.000Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. (Kivéve a kuponos időszakok - ilyenkor 30.000Ft felett ingyenes!)

ÁT NEM VETT CSOMAGOK ESETE (CSALÁS, KÁROKOZÁS)

Ha a Címzett szándékosan nem veszi át (pl. elfelejtette lemondani a feladást megelőzően, visszautasítja a megrendelt csomag átvételét, nem veszi át stb.), úgy a feladási- és visszaszállítási díjakat a Megrendelőre terheljük, melyet jogi úton érvényesítünk. Továbbá minden károkozás a Megrendelőt terheli. A csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kifizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Amennyiben ismét megrendelés érkezik áruházunkba ugyanarról a címről, úgy kizárólag előrefizetéssel van módunkban teljesíteni a kérést.

Minden általunk megállapított költség a Megrendelőt terheli károkozás, csalás vagy hamis és rosszindulatú megrendelés esetén, melyet jogi úton érvényesítünk és IP-cím alapján, illetve az egyéb tárolt háttér-információk alapján bejelentést teszünk a szükséges szervekhez, amennyiben a Megrendelő szándékosan megtagadja a kommunikációt az általa megadott elérhetőségeken.

Ha a csomag nem kerül átvételre és azt vissza kell hozatnunk, úgy legközelebb ugyan arra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A Nikol&Nikol Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postáz, vagy egyáltalán nem kézbesíti ki a megrendelt termékeket. Amennyiben a Nikol&Nikol Kft. úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre. A Nikol&Nikol Kft. fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést visszamondja és/vagy megtagadja a szállítást.

SÉRÜLT TERMÉKEK KEZELÉSE

A nem szállításból eredő sérült terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha az bizonyítottan hibás. Ha ez így van, azt díjmentesen kicseréljük. A vélt hibás terméket minden papírjával együtt őrizzen meg és vegye fel velünk a kapcsolatot.

FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni. Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az raktáron van, vagy a következő beszerzést követően.

Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinken bizalommal és mi készséggel állunk rendelkezésére, megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget.

Személyes átvétel

Személyes átvételre a 1133 Budapest, Pannónia u. 51/a címen van lehetőség, kizárólag előre egyeztetett időpontban (06203137616 vagy gyongyabc@gmail.com), akár a rendelés napján is.